Do 23. 9. platí pri kúpe 1 brány zľava -50 % na bránu alebo -10 % s kódom PROMO10
Do 23. 9. platí pri kúpe 1 brány zľava -50 % na bránu alebo -10 % s kódom PROMO10
Môj košík
Close Icon

image
Delete Icon
SKU :

Po potvrdení vašich nákupov vám bude odpočítaná suma vašej objednávky.

V rezervácii


Celkom pred zľavou

 €

Zľava

-  €

Code

-  €

Celkom k úhrade (vrátane DPH)

 €


Zadať objednávku Pokračovať v nákupe

alebo

Kontaktuj nás



Máte otázky týkajúce sa našich produktov alebo objednávky?

Aby ste čo najlepšie odpovedali na vaše otázky, pozývame vás kliknúť na obrázok zodpovedajúci vašim potrebám.

Naše kancelárie sú otvorené od pondelka do piatku od 9:30 do 16:30. Na všetky vaše správy odpovedáme do 24/48 pracovných hodín (okrem víkendov a štátnych sviatkov). Ďakujem za pochopenie.

Mám plán nákupu

Mám otázku týkajúcu sa:

Produkt
Dodávka
Platba
Môj účet
Príkaz
Casanoov

Moja otázka sa týka konkrétnejšie:

Platobné prostriedky
spôsob platby
Platba nie je potvrdená

Moja otázka sa týka konkrétnejšie:

Technická otázka
Montáž
Dostupnosť

Prvky odozvy


Prvky odozvy

    Fakturačná adresa predstavuje totožnosť a kontaktné informácie osoby, ktorá objednávku zadáva. Doručovacia adresa predstavuje totožnosť a kontaktné informácie osoby, ktorá objednávku dostane. Doručovacia adresa sa preto môže líšiť od fakturačnej adresy. Ak si želáte, aby bola vaša objednávka doručená na inú adresu, ako je fakturačná adresa (pracovisko, miesto na prenos balíkov, druhý domov atď.), môžete si zvoliť inú dodaciu adresu. ●   Informácie požadované na doručenie uľahčia prijatie vašej objednávky. Užitočnosť informácií, ktoré je potrebné poskytnúť: - Celá adresa - Meno a priezvisko - Číslo mobilného telefónu (iba pre dodaciu adresu, aby sme vás informovali o priebehu doručenia, komunikácii s doručovateľom atď.) ● Informácie požadované na fakturáciu nám umožnia vystaviť faktúru podľa vašich potrieb. Užitočné informácie, ktoré je potrebné poskytnúť: - Celá adresa - Meno a priezvisko V prípade potreby môžete vytvoriť viacero fakturačných a dodacích adries.

    V prípade objednávok, kde sú všetky produkty označené ako „Skladom“, sa snažíme pripraviť vašu objednávku za menej ako 24 hodín. Dodacie lehoty sú uvedené na každej stránke nášho produktu. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na stránku produktu: Dodacia lehota sa zobrazí priamo na stránke produktu, vedľa tlačidla Pridať do košíka. V prípade objednávok s produktmi „Na sklade“ sa príprava a doručenie uskutoční, keď bude produkt skutočne opäť na sklade. Ponúkame vám dlhšiu dodaciu lehotu, aby ste mohli dostať celú objednávku naraz. Odporúčame zadať dve samostatné objednávky, ak chcete rýchlejšie dostať produkty na sklade, a zadať druhú objednávku s produktmi, ktoré máme na sklade. Naše poplatky za doručenie sú bezplatné, takže to nebude mať žiadny vplyv na vašu konečnú cenu.

    V súčasnosti doručujeme do približne desiatich rôznych krajín v Európe: Francúzsko, Nemecko, Španielsko, Taliansko, Belgicko, Holandsko a Poľsko. Pre ostrovy: Doručujeme aj na francúzske ostrovy (napr. Korzika). Momentálne však nedoručujeme na francúzske zámorské územia. Upozornenie: Je dôležité vytvoriť si účet v krajine, kam si želáte, aby vám bola objednávka doručená. Napríklad, ak žijete vo Francúzsku a chcete, aby vám bola objednávka doručená do Francúzska, je nevyhnutné vytvoriť si účet na webovej stránke casanoov.fr. V opačnom prípade nebude doručenie do Francúzska možné / V opačnom prípade vám nebude možné doručiť objednávku do tejto krajiny.


Prvky odozvy


Prvky odozvy

    Účet si môžete vytvoriť kliknutím priamo na ikonu predstavujúcu postavu v pravom hornom rohu. Potom sa dostanete na prihlasovaciu a/alebo registračnú stránku; jednoducho kliknite na tlačidlo „Registrovať“. Teraz jednoducho vyplňte formulár na vytvorenie účtu svojimi osobnými údajmi (titul, priezvisko a meno) a tiež svojou e-mailovou adresou. Potom si zvoľte svoje dôverné heslo. Zostáva už len overiť svoj účet kliknutím na tlačidlo „Vytvoriť môj účet“.

    Najprv sa musíte prihlásiť do svojho účtu, ktorý sa nachádza v pravom hornom rohu domovskej stránky: Potom sa prihláste pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. Po prechode na túto stránku kliknite na kartu „Moje osobné údaje“: V sekcii „Moje osobné údaje“ môžete upraviť všetky zadané polia. Chceli by ste vykonať zmeny, ktoré nie sú týmto spôsobom dostupné? Na otázku „Našli ste odpoveď na svoju otázku“ nižšie odpovedzte nie. Kontaktný formulár vám umožní požiadať nás o konkrétne úpravy podľa vašich potrieb.

    Najprv musíte prejsť na prihlasovaciu stránku, ktorá sa nachádza v hornej časti stránky pomocou ikony znaku. Dostanete sa na nasledujúcu stránku, kliknite na tlačidlo „Zabudnuté heslo“: Potom jednoducho zadajte svoju e-mailovú adresu a krátko po zmene hesla vám bude odoslaný e-mail (e-mail sa môže presunúť do priečinka SPAM, skontrolujte priečinok so spamom). Teraz sa môžete prihlásiť do svojho účtu s novými prihlasovacími údajmi.

    Problémy s pripojením môžu byť spôsobené niekoľkými faktormi: ●  Chyba pri prihlasovaní na stránku:  Možno sa pokúšate prihlásiť na nesprávnu stránku Casanoov.  Napríklad, ak ste si vytvorili účet na casanoov.fr, budete sa môcť prihlásiť iba na casanoov.fr. Preto nebudete môcť zadať objednávku na našich iných stránkach: casanoov.de / casanoov.es / atď. Uistite sa preto, že sa prihlásite na správnu stránku Casanoov, na ktorej ste sa predtým zaregistrovali. Poznámka: Je dôležité vytvoriť si účet v krajine, do ktorej chcete, aby vám bola objednávka doručená. Napríklad, ak žijete vo Francúzsku a chcete, aby vám bola objednávka doručená do Francúzska, je dôležité vytvoriť si účet na webovej stránke casanoov.fr. V opačnom prípade vám nebude môcť byť objednávka doručená do tejto krajiny. ● Chyba hesla: Možno sa nebudete môcť prihlásiť kvôli chybe hesla. V takom prípade, ak si už nepamätáte svoje heslo alebo ste ho stratili, odporúčame vám prejsť do sekcie „Potrebujem informácie o fungovaní môjho účtu“, kde nájdete postup zmeny hesla.

    Spoločnosť Casanoov sa osobne zaväzuje chrániť všetky vaše osobné údaje. Tieto údaje sa používajú iba na bezpečné doručenie vašich produktov. V súlade s francúzskym zákonom o ochrane údajov zo 6. januára 1978 máte kedykoľvek právo na prístup k svojim osobným údajom, ich opravu alebo namietanie voči nim. Túto akciu môžete uplatniť: ●    Buď priamo na webovej stránke v sekcii „Môj účet“ a potom v časti „Moje osobné údaje“ ●   Buď písomne napíšte nášmu zákazníckemu servisu, my potom vykonáme potrebné kroky podľa vašich požiadaviek.

    Ak chcete nájsť svoju faktúru, musíte sa najprv prihlásiť do svojho účtu Casanoov pomocou svojich prihlasovacích údajov Casanoov. Najprv musíte prejsť na prihlasovaciu stránku, ktorá sa nachádza v hornej časti stránky s ikonou osoby. Potom zadajte svoje prihlasovacie údaje Casanoov (prihlasovacie meno a heslo). Po prihlásení do svojho účtu kliknite na ikonu osoby (váš účet) v pravom hornom rohu. Budete presmerovaní na stránku svojho účtu. Potom kliknite na „Moje objednávky“. Zobrazia sa všetky vaše objednávky zadané v Casanoov. Kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ pre objednávku, pre ktorú chcete faktúru. V sekcii „Moje objednávky“ kliknite na „Zobraziť podrobnosti objednávky, pre ktorú chcete faktúru“. Dostanete sa na túto stránku, stačí si stiahnuť faktúru.


Prvky odozvy

    Vyhľadajte a vyberte produkt, ktorý Casanoov ponúka, prostredníctvom kategórií produktov alebo priamo cez vyhľadávací panel. Následne sa dostanete na stránku produktu: Pridajte požadovaný produkt (položky) kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“. Váš košík sa zobrazí vpravo; teraz môžete odoslať objednávku (alebo pokračovať v nákupe, ak vás zaujímajú iné produkty). Odoslanie objednávky vyžaduje vytvorenie používateľského účtu (ak je to potrebné, pozrite si otázku „Ako si vytvorím účet?“), aby sme poznali dodaciu adresu, fakturačnú adresu a užitočné kontaktné informácie, aby doručovateľ mohol naplánovať a zabezpečiť doručenie v dobrých podmienkach. * Všetko, čo musíte urobiť, je poskytnúť nám preferovaný spôsob platby na zaregistrovanie objednávky a my sa postaráme o všetko ostatné! Dostanete automatický e-mail s potvrdením, že vaša objednávka bola zaregistrovaná. Objednávku potom v priebehu niekoľkých nasledujúcich dní pripravíme a odošleme. Priebeh vašej objednávky môžete sledovať vo svojej zákazníckej sekcii v časti „Moje objednávky“. Po presmerovaní do sekcie „Moje objednávky“ kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ pre danú objednávku: Sledovanie vašej objednávky môžete získať kliknutím na „Sledovať balík“: Poznámka: Môže sa vyskytnúť problém s vašou platobnou metódou, ktorý nám bráni v overení vašej objednávky. Odporúčame vám skontrolovať informácie uvedené v sekcii Často kladených otázok „Platba > Platba nebola overená“, aby ste pochopili dôvody tohto problému. V takom prípade dostanete e-mail s oznámením o zamietnutí platby za vašu objednávku.


Prvky odozvy

    Vedome sme sa rozhodli neponúkať vám prémiové telefónne číslo, na ktorom by ste mohli nedostať všetky odpovede na vaše otázky. Snažíme sa: Zverejniť online všetky potrebné informácie (jasné pokyny a rozložené pohľady, technické špecifikácie, hodnotenia atď.) Odpovedať na všetky vaše písomné žiadosti do 24 pracovných hodín: písomné odpovede sú zvyčajne podrobnejšie a presnejšie ako telefonický rozhovor. Zavolať späť našim zákazníkom, ak nám to pomôže lepšie uspokojiť ich potreby. Ak to chcete urobiť, pošlite nám žiadosť prostredníctvom formulára a na otázku nižšie odpoviete nie: „Našli ste odpoveď na svoju otázku?“

    Naše produkty sa predávajú výhradne online. Žiaľ, nemáme showroom, kde by ste si mohli pozrieť vizuálny vzhľad našich produktov, ani predajňu, kde by ste si ich mohli zakúpiť na mieste. Snažíme sa poskytnúť všetky technické informácie, ktoré potrebujete na výber, na našej webovej stránke, či už v Často kladených otázkach alebo v našich produktových listoch. Napríklad, ak potrebujete ďalšie informácie o: Produkte, pozrite si kartu „Potrebujem informácie o produkte“. Informácie o doručení nájdete v časti „Potrebujem informácie o doručení“. Informácie o platbe nájdete v časti „Potrebujem informácie o platbe“. Aby ste získali predstavu o konečnom výsledku a kvalite našich produktov v reálnych situáciách, ponúkame našim zákazníkom možnosť predviesť svoju prácu. Ak si želáte, môžete si tieto projekty pozrieť priamo na našej webovej stránke. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na jeho produktovú stránku: Potom kliknite na kartu „Fotografie zákazníkov“. Následne budete presmerovaní na všetky fotografie, ktoré naši zákazníci zverejnili a ktoré nám ukazujú ich inštalácie.  

    Chceli by ste získať viac informácií o spoločnosti Casanoov? Pozývame vás, aby ste si prečítali informácie uvedené na nasledujúcich odkazoch: Právne upozornenia Naše záväzky Kto sme Chceli by ste nás kontaktovať telefonicky? Vedome sme sa rozhodli neponúkať vám prémiové telefónne číslo, kde by ste nemuseli získať všetky odpovede na vaše otázky. Snažíme sa: Umiestniť všetky potrebné informácie online (jasné pokyny a rozložené pohľady, technické špecifikácie, hodnotenia atď.) Odpovedať na všetky vaše písomné žiadosti do 24 pracovných hodín: písomné odpovede sú vo všeobecnosti podrobnejšie a presnejšie ako telefonický rozhovor. Zavolať späť našim zákazníkom, ak nám to pomôže lepšie uspokojiť ich potreby. Ak to chcete urobiť, pošlite nám žiadosť prostredníctvom formulára a na nižšie uvedenú otázku odpovedzte nie: „Našli ste odpoveď na svoju otázku?“ Chceli by ste vedieť, či existujú predajne Casanoov? Naše produkty sa predávajú výlučne online. Bohužiaľ, nemáme showroom, kde by ste si mohli pozrieť vizuálny vzhľad našich produktov, ani predajňu, kde by ste si mohli zakúpiť priamo na mieste. Snažíme sa poskytnúť všetky technické informácie, ktoré potrebujete na výber, na našej webovej stránke, či už v Často kladených otázkach alebo v našich produktových listoch. Napríklad, ak potrebujete ďalšie informácie o: Produkte, pozrite si kartu „Potrebujem informácie o produkte“. Doprave, pozrite si kartu „Potrebujem informácie o doprave“. Platbe, pozrite si kartu „Potrebujem informácie o platbe“. Aby ste získali predstavu o konečnom výsledku a kvalite našich produktov v reálnych situáciách, ponúkame našim zákazníkom možnosť predviesť svoju prácu. Ak chcete, môžete si tieto projekty pozrieť aj priamo na našej webovej stránke. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na jeho produktovú stránku: Potom kliknite na kartu „Fotografie zákazníkov“. Následne budete presmerovaní na všetky fotografie, ktoré naši zákazníci zverejnili a ktoré nám ukazujú ich inštalácie.


Prvky odozvy

    Používanie služby PayPal je bezplatné. Jednoducho si vytvorte účet PayPal alebo použite existujúci. Následne budete presmerovaní na dialógové okno spravované službou PayPal, kde dokončíte platbu. Po dokončení platby vám bude po transakcii zaslaný e-mailom potvrdenie. Pri platbe za objednávku na našej stránke nie je potrebné poskytovať bankové údaje: vaše finančné informácie nie sú zdieľané s predajcom. PayPal šifruje a zabezpečuje vaše údaje a funguje ako sprostredkovateľ na dokončenie vašich transakcií úplne bezpečným spôsobom. PayPal ponúka podľa vlastného uváženia štvordielny platobný systém. Odporúčame vám kontaktovať PayPal, aby ste zistili, či spĺňate podmienky pre túto možnosť.

    Casanoov sa obklopil uznávanými partnermi vo svete platobných metód. Tieto rôzne platobné metódy sú samozrejme všetky bezpečné. To nám umožňuje ponúknuť vám širokú škálu platobných metód! Platobné metódy podľa krajiny Francúzsko: Nákupy sú možné na casanoov.fr pomocou nasledujúcich metód: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB v 3 splátkach (Franfinance), CB v 4 splátkach (Franfinance), Okamžitý prevod (Fintecture) Belgicko: Nákupy sú možné na casanoov.be pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Írsko: Nákupy sú možné na casanoov.ie pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Luxembursko: Nákupy sú možné na casanoov.lu pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Nemecko: Nákupy sú k dispozícii na casanoov.de pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Rakúsko: Nákupy sú k dispozícii na casanoov.at pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Španielsko: Nákupy sú k dispozícii na casanoov.es pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Portugalsko: Nákupy sú možné na casanoov.pt pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal Taliansko: Nákupy sú možné na casanoov.it pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal Holandsko: Nákupy sú možné na casanoov.nl pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Poľsko: Nákupy sú možné na casanoov.pl pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Dánsko: Nákupy sú možné na casanoov.dk pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal Fínsko: Nákupy sú možné na casanoov.fi pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, Paypal Švédsko: Nákupy sú možné na casanoov.se pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, Paypal Všetky nájdete pri pokladni a môžete si vybrať tú správnu ktorý vám najviac vyhovuje! Viac informácií nájdete v našich Zmluvných podmienkach > Spôsoby platby. Viac informácií o Fintecture: Fintecture je riešenie okamžitých platieb prevodom schválené Banque de France. S Fintecture plaťte za svoje nákupy priamo z vášho zabezpečeného bankového účtu. : 1-Vyberte si svoju banku 2-Prihláste sa pomocou svojich bežných bankových údajov 3-Overte transakciu 4-Potvrdte transakciu na svojom mobile 5-Vaša platba je potvrdená. Hlavné výhody platby s Fintecture: Nie ste obmedzení výškou svojich nákupov a limity vašich kreditných kariet nebudú ovplyvnené Nemusíte zadávať svoj IBAN ani údaje o kreditnej karte Vaša objednávka bude spracovaná okamžite (na rozdiel od tradičného bankového prevodu).


Prvky odozvy


Prvky odozvy

    Čakajúca platba môže mať niekoľko dôvodov, ale najbežnejší je, keď si na webovej stránke zadáte predobjednávku. Ako je vysvetlené v otázke „Predobjednávka, čo to znamená?“, sumu vašej predobjednávky zaťažíme v čase rezervácie. Ide o druh rezervácie produktu ešte predtým, ako bude opäť na sklade. To vám umožňuje zabezpečiť, aby ste svoj produkt mali hneď, ako bude opäť k dispozícii. Ďalší možný scenár: - Nedokončili ste platbu použitým spôsobom platby. Je napríklad možné, že ste nezadali bezpečnostný kód 3DS. Tento prípad sa rýchlo stane zamietnutou platbou. Budete o tom informovaní e-mailom. (Pozri zamietnutá platba.)

    Dva kroky môžu potvrdiť toto odmietnutie platby: Ihneď po dokončení objednávky budete presmerovaní na stránku s oznámením o tomto odmietnutí: Do vašej e-mailovej schránky bude automaticky odoslaná správa s potvrdením, že transakcia je chybná. K tomu môže dôjsť v prípade predobjednávky. V súlade s našimi záväzkami vyberáme finančné prostriedky iba pri príprave objednávky. Z tohto dôvodu počas prípravy kontaktujeme vašu banku, aby sme autorizovali výber. V niektorých prípadoch môže vaša banka toto schválenie odmietnuť (nedostatok finančných prostriedkov, prekročenie bankového limitu, odmietnutie bankou atď.). Je zrejmé, že objednávku nemôžeme splniť bez vyriešenia situácie z vašej strany. V týchto prípadoch vám odporúčame: Identifikovať dôvody tohto odmietnutia Nájsť vhodné riešenie na vyriešenie dôvodov tohto odmietnutia Znovu spustiť novú objednávku s ohľadom na tieto dôvody (problém s 3DS, bankový limit, nedostatok finančných prostriedkov atď.) Odmietnutie platby môže byť spôsobené niekoľkými dôvodmi. Budeme diskutovať o najbežnejších prípadoch a o tom, ako ich vyriešiť. Pre platby bankovými kartami a cez PayPal: Systém 3DS: Casanoov zabezpečuje všetky svoje transakcie prostredníctvom systému 3DS. Tento bezpečnostný systém sa môže líšiť v závislosti od vašej banky: overovací kód, ktorý je potrebné zadať, banková aplikácia, ktorá vám posiela žiadosť o potvrdenie danej platby atď. Ako to opraviť? Budete musieť znova odoslať objednávku a starostlivo dodržiavať proces 3DS poskytnutý vašou bankou, na ktorý vás presmerujeme. Limit online platieb: Vaša banka môže obmedziť váš limit online nákupu (na dané obdobie a/alebo maximum pre jednu transakciu). Niekoľko možných scenárov: Uskutočnili ste niekoľko po sebe nasledujúcich nákupov v krátkom období. Kumulatívna suma presahuje váš limit nákupu. Objednávka, ktorú chcete dokončiť, presahuje váš limit. Ako to môžem vyriešiť? Odporúčame kontaktovať vašu banku, aby ste potvrdili dôvody odmietnutia platby. V prípade potreby môžete požiadať svoju banku o zvýšenie limitu alebo počkať niekoľko dní s zadaním ďalšej objednávky. Tieto zmeny limitu nemusia byť okamžité. Máte tiež možnosť použiť iný spôsob platby. Vaša banka odmieta transakciu akceptovať: Máme málo dôkazov na vysvetlenie tejto situácie. Ako to môžeme vyriešiť? Odporúčame vám kontaktovať vašu banku a overiť si dôvody odmietnutia platby. Môžete nám ich poskytnúť, aby sme v budúcnosti mohli zlepšiť naše služby. Nedostatok finančných prostriedkov: Pri dokončovaní objednávky požiadame vašu banku o potvrdenie, či môžeme inkasovať sumu vašej objednávky. Jednou z možných situácií je nedostatok finančných prostriedkov pri zadaní objednávky. V týchto prípadoch vaša banka odmietne autorizáciu. Ako to môžem vyriešiť? Skontrolujte finančné prostriedky na účte použitom na transakciu. V prípade potreby kontaktujte svoju banku. Hneď ako ju vaša banka overí, znova odošlite objednávku, aby ste sa uistili, že váš zostatok opäť neblokuje autorizáciu banky.


Prvky odozvy

    Na našej online predajnej stránke ponúkame dva typy motorov: pre posuvné brány a pre krídlové brány. ● Dva modely motorov posuvných brán: Motor RANGER C300 Maximálna hmotnosť brány: 300 kg Napájanie: 230 V Príslušenstvo zahrnuté: - 2 4-tlačidlové diaľkové ovládače - Nylonový stojan (4 m – 12 kusov po 33 cm) Motorizácia TANKER C600 Maximálna hmotnosť brány: 600 kg Napájanie: 230 V Príslušenstvo zahrnuté: - 2 4-tlačidlové diaľkové ovládače - Nylonový stojan (4 m – 12 kusov po 33 cm) - Sada 2 fotobuniek PHOTOCELL - 1 blikajúce svetlo ● Tri modely motorov krídlových brán: Motor RANGER B150 Maximálna hmotnosť na krídlo: 150 kg Maximálna dĺžka na krídlo: 2 metre Napájanie: 24 V Príslušenstvo zahrnuté: - 2 4-tlačidlové diaľkové ovládače Motor TANKER B250 Maximálna hmotnosť na krídlo: 300 kg Maximálna dĺžka na krídlo: 2,5 metra Napájanie: 24 V Príslušenstvo zahrnuté v balení: - 2 4-tlačidlové diaľkové ovládače 4 tlačidlá - Sada 2 fotobuniek PHOTOCELL - 1 signálne svetlo FLASH Všetky tieto informácie nájdete v každom z produktových listov vrátane technických špecifikácií, popisov a príslušných montážnych pokynov.

    Presné rozmery každého z našich produktov nájdete priamo v jeho produktovom liste. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model a budete presmerovaní na jeho produktový list: Potom kliknite na kartu „Technický výkres“: Tam sú uvedené presné rozmery produktu, ako aj ďalšie prvky špecifické pre daný produkt. Môžete tiež kliknúť na „Technické charakteristiky“ Presné rozmery daného produktu nájdete na prvom mieste:

    Aby sa vaše produkty čo najlepšie hodili do priestoru, v ktorom sú určené na inštaláciu, všetky naše krídlové brány, bránky a ploty majú výhodu v tom, že sa dajú narezať na mieru. Táto možnosť prispôsobenia však nie je k dispozícii pre výšku. Je to čiastočne spôsobené profilovanými zvislými stĺpikmi, ktoré sa nedajú rezať, pretože by to narušilo štrukturálnu integritu produktu. Ak chcete zmeniť veľkosť produktu, jednoducho narežte lamely a vodorovné stĺpiky pomocou vhodného vybavenia (brúska so špeciálnym hliníkovým kotúčom, ochranou čepele atď.). Pokyny na prispôsobenie produktu si môžete vyžiadať prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Je dôležité poznamenať, že prispôsobenie vášho produktu je vašou výhradnou zodpovednosťou.

    Hmotnosť každého z našich produktov vrátane každého balenia, ktoré zodpovedá vášmu produktu, nájdete priamo v jeho produktovom liste. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na jeho produktový list. Potom kliknite na kartu „Technický diagram“. Tam je uvedená hmotnosť, ako aj ďalšie informácie špecifické pre daný produkt. Môžete tiež kliknúť na „Technické charakteristiky“. Presnú hmotnosť každého balenia, ktoré tvorí produkt, potom nájdete v dolnej časti sekcie.

    Zmena smeru otvárania našich produktov podlieha bezpečnostným požiadavkám. Tu sú však možnosti otvárania, ktoré máte k dispozícii v závislosti od typu každého produktu: Smer otvárania každej z našich brán a bránok nájdete priamo v ich produktovom liste. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na jeho produktový list: Potom kliknite na kartu „Technický diagram“: Tam je uvedený smer otvárania produktu, ako aj ďalšie prvky špecifické pre daný produkt.

    Všetky naše produkty majú 2-ročnú komerčnú záruku.

    Všetky naše produkty sa vyrábajú v priemyselnom meradle a dodávajú sa vám ako súpravy na svojpomocnú montáž a inštaláciu. Preto Casanoov v súčasnosti neponúka produkty na mieru v najprísnejšom zmysle slova. Naše produkty však boli navrhnuté tak, aby každý z nich spĺňal vaše špecifické potreby. Aby sa vaše produkty čo najlepšie prispôsobili priestoru určenému na ich inštaláciu, všetky naše brány, bránky a ploty majú výhodu v tom, že sa dajú rezať na mieru iba na šírku. Táto možnosť prispôsobenia však nie je k dispozícii na výšku. Je to spôsobené najmä profilovaním zvislých stĺpikov, ktoré sa nedajú rezať, pretože by to ohrozilo štrukturálnu integritu produktu. Výšky, ktoré Casanoov v súčasnosti ponúka, sú: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm a 180 cm. Ak chcete zmeniť veľkosť produktu, jednoducho narežte lamely a vodorovné stĺpiky pomocou vhodného zariadenia (brúska so špeciálnym hliníkovým kotúčom, ochranou čepele atď.).

    V súčasnosti Casanoov ponúka iba antracitovo sivú farbu (RAL 7016). Matná pieskovaná biela farba bude čoskoro dostupná pre niektoré z našich modelov. V budúcnosti bude Casanoov ponúkať rôzne farby. Konkrétnejšie, momentálne vám nemôžeme ponúknuť konkrétnu farbu. Na zakúpenie sú k dispozícii iba produkty a farby prezentované na webovej stránke.


Prvky odozvy

    Všetky naše produkty sa dodávajú ako súpravy na montáž. Naše produkty sme navrhli a skonštruovali tak, aby sa dali ľahko zmontovať, a zabezpečili tak príjemný zákaznícky zážitok. Poskytli sme prehľadné pokyny na inštaláciu, ktoré si môžete stiahnuť. Všetko príslušenstvo potrebné na inštaláciu vašej brány je súčasťou balenia a všetko, čo je súčasťou našich brán, je podrobne popísané v technických špecifikáciách a popise produktu. Všetky tieto informácie nájdete v každom z našich produktov na týchto rôznych kartách: Na karte „Technické špecifikácie“ Na karte „Technický diagram“ Na karte „Montážne pokyny“ Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa inštalácie po prevzatí a montáži vašich produktov, môžete nás kedykoľvek kontaktovať pomocou kontaktného formulára Casanoov.

    Momentálne ponúkame naše produkty iba s donáškou. Momentálne neponúkame montážne riešenie. Naše brány sa však ľahko montujú a dajú sa nainštalovať relatívne rýchlo. Aby sme vám pomohli s celým procesom montáže produktu, tu sú informácie dostupné na každom z našich produktových listov: Dobré vedieť: Naši zákazníci niekedy kontaktujú remeselníkov alebo dodávateľov, ktorí sa špecializujú na montáž a inštaláciu produktov podobných našim. Môžete si preto overiť, či sa vo vašom regióne nachádzajú remeselníci, ktorí vám môžu pomôcť s dokončením a dokončením vášho projektu. Všetky tieto informácie nájdete na každom z našich produktových listov prostredníctvom týchto rôznych kariet: Na karte „Technické špecifikácie“: Na karte „Technický diagram“: Na karte „Montážne pokyny“:


Prvky odozvy

    Nedostupný produkt nie je možné objednať. Ak vás však zaujme nedostupný produkt, môžete byť upozornení, keď bude opäť na sklade. Postupujte takto: Vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na stránku produktu: Potom kliknite na tlačidlo „Upozorniť ma“ v pravom dolnom rohu stránky produktu: Budete presmerovaní na prihlasovaciu stránku: Ak chcete potvrdiť upozornenie, musíte byť prihlásení do svojho účtu Casanoov: ●    Ak už máte účet: zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo používané pre váš účet Casanoov a kliknite na „Prihlásiť sa“. ● Ak ste v Casanoove noví: Kliknite na „Registrovať sa“ a potom si vytvorte účet Casanoov. Po prihlásení alebo registrácii sa otvorí táto stránka, ktorá potvrdí vytvorenie vášho upozornenia na produkt, o ktorý máte záujem: Všetko, čo musíte urobiť, je počkať, my sa postaráme o zvyšok a upozorníme vás hneď, ako bude opäť na sklade! Poznámka: Ak produkt už nebude k dispozícii, budeme vás o výpredaji informovať hneď, ako sa o ňom dozvieme.

    Casanoov dbá na to, aby ponúkal iba produkty, ktoré sú skladom na zakúpenie. Systém prioritných rezervácií vám umožňuje definitívne si predobjednať produkty, o ktoré máte záujem, pre ďalšiu zásielku. Máte úplnú transparentnosť, pokiaľ ide o odhadované dodacie lehoty týchto produktov. V praxi si jednoducho vyberte produkty, o ktoré máte záujem, a pridajte ich do košíka. Predobjednávka s Casanoov nebola nikdy jednoduchšia. Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach > Predobjednateľné produkty Ak si chcete predobjednať od Casanoov, najprv vyhľadajte požadovaný model a potom budete presmerovaní na stránku produktu: Potom kliknite na tlačidlo „Predobjednať“, ktoré je k dispozícii a viditeľné na každej stránke nášho produktu: Budete presmerovaní na prihlasovaciu stránku: Ak chcete potvrdiť svoju žiadosť o predobjednávku, musíte byť prihlásení do svojho účtu Casanoov: Ak už máte účet: zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo, ktoré používate pre svoj účet Casanoov, a kliknite na tlačidlo „Prihlásiť sa“. Ak ste v Casanoove noví: Kliknite na tlačidlo „Registrovať“ a potom si vytvorte účet Casanoov. Po prihlásení alebo registrácii dokončite svoju predobjednávku a zabezpečte si prioritnú rezerváciu pre budúce príchody. Potvrdzovací e-mail vašej predobjednávky vám bude automaticky odoslaný. Stačí počkať, kým bude váš produkt opäť na sklade a dorazí k vám domov! (Pošleme vám e-maily, aby sme vás o tom informovali!)

    Casanoov navrhuje a vytvára svoje produkty s jediným cieľom uspokojiť vaše potreby. Čoskoro: Tento stav našich produktov znamená, že ich opätovné na sklade je definovaný približným dátumom. Táto informácia je viditeľná na našich produktových listoch pod krátkym popisom. V tomto prípade môžete použiť funkciu „Upozorniť ma“, aby ste boli upozornení, keď bude produkt opäť na sklade, ak máte záujem. Ak chcete tento proces dodržiavať, prečítajte si naše Často kladené otázky v sekcii „Upozornenie, ako to mám urobiť?“. Obeť vlastného úspechu: Vo všetkých prípadoch ide o produkty, ktorých zásoby sú vypredané; položky bez zásob sú potom označené ako „Nedostupné“. Tento produkt bude obnovený, ale momentálne je vypredaný a zatiaľ nemáme k dispozícii dátum vrátenia. Rovnako ako v predchádzajúcom prípade, pokiaľ ide o položky „Čoskoro“, môžete vytvoriť upozornenie, ktoré vás upozorní, keď budú opäť k dispozícii. Niekedy je pravdepodobné, že určité produkty už nespĺňajú očakávania komunity Casanoov. V týchto prípadoch môžeme ukončiť výrobu určitých položiek, aby sme vám mohli ponúknuť nové sortimenty, ktoré lepšie spĺňajú vaše očakávania. Kedykoľvek nás môžete kontaktovať a zistiť, či bude tento produkt v určitom okamihu obnovený, a ak to nie je plánované, môžeme vám ponúknuť rôzne alternatívy k podobným produktom.


Našli ste odpoveď na svoju otázku?

 : 
 
Chcel by som byť zavolaný späť
+421
1000 zvyšné znaky
* Povinné políčka